Pages

30 Ekim 2012 Salı

Sevgili Günlük- Rumelihisarı....

         Selamun Aleyküm!

       Bir 'Sevgili Günlük'te daha sizinleyiz efendiler. 29 ekim resmi tatil olunca bize de gezmek düştü. Biz dediğim ben ve kuzenim Zuhal. Ona da çok teşekkür ederim bana eşlik ettiği için. Çok güzel zaman geçirdik birlikte. En kısa zamanda bi daha tekrarlarız inşallah!

       Zuhal'la birlikte Rumeli Hisarı'na gittik. Bu yüzden fotoğraflar Rumeli Hisarı ağırlıklı. Buram buram tarih ve deniz kokacaksınız! :) Ayıptır söylemesi ben ilk defa Rumeli Hisarı'na gittim. En tepeye çıktığımızda ikimizinde ağzı açık kaldı. Okula giderken her gün gördüğüm boğaza biraz daha tepeden bakmak çok güzelmiş. Hele ki bi zamanlar burada İstanbul için savaşan askerlerin olduğunu anımsayarak ve ''vayy bee, Fatih yapmış valla, helal olsun'' diye düşünerek manzaranın tadına çıkarmak daha da güzelmiş! :) Hisar 90 günde yapılmış. Bunu okuduğumda şok oldum. Benim babam 90 günde inşaatın kabasını bile bitiremez. :P Ama atamız yapmış hem de boğazın en dar ve akıntılı kısmında yapmış!

      Çok uzatmadan fotoğraflar gelsin....
















   
              Bu evler Hisar'ın hemen arkasındaki evler. Burda oturanlar ne kısmetli. :( Hem Hisar'ı hem de boğazı görüyorlar...

              Rumeli Hisar'ı bu kadardı. Fotoğrafları seçerken biraz zorlandım. Hepsi çok güzeldi. Şimdiki durağımız Galata Kulesi. Galata Kulesi denince benim aklıma gelen 2. şey Komando Merdivenleri. Tabi 1.si Hezarfen Ahmet Çelebi. :P


      Galata Kulesi en güzel nerden izlenir? Galata Konak Cafe! Buraya 4 Bir Yandan Manzara Bombardımanı Cafe'si desek daha iyi. :P Fotoğraflar gelsin.. (Ellerini şaklatan kız smileyi)




            Burdan sonra Sultanahmet'e gittik. Çilekli tart yiyip buraya onu koymak istiyordum ama çilekli tart yoktu ve bir süre daha yapmayacaklarmış. Hüsranlardayım!:( Çok seviyodum.. Onun yerine frambuazlı bavarvayla yetineceksiniz..


         
            İşte böyleyken böyle... Bu arada fotoğraflarla sanki analog makinayla çekilmişcesine oynadım. Daha bi tarih kokun istedim. :P Şaka maka fotoğraflar benim böyle daha çok hoşuma gidiyor.. Son olarak size en son çektiğimiz fotoğrafla veda edeyim!


       Tüm gezmelerimiz ve hayatlarımız şeker tadında geçsin! Görüşmek üzere.....

0 yorum:

Yorum Gönder